Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
Hughesnet Complaint - Hughesnet Customer service is HORRIBLE!! - HughesNet Satellite Internet
Hughesnet Complaint

Hughesnet Complaint

ADVERTISEMENT

Hughesnet Customer service is HORRIBLE!! - HughesNet Satellite Internet


So i recently signed up for Hughesnet Satellite Internet. When I intially called hughesnet about their services the salesmen said that I would have NO installation fee, NO activation fee, and charged $39.99 9.99 ( for rental fee) a month for the first 3 months. Well when I checked my bank account summary i was charged $154.74. I was irrate. When I called them about it they said I was charged an acctivation fee and then transfered all over the place to talk to differnet people. They ordered a call review because apparenty they thought i was lying about NO activation fee when i signed up. It took 7 days and i only got refunded $49. I called billing and really no one knows why i got charged the other $55.77 but no one can fix it. And also i requested an invoice and i would pay it myself instead of it automatically coming out of my account and they told me i would be charged an extra $5 for an invoice every month. RE-GOD-DAMN-DICULOUS!!! They are awful. I live out of town and have no other option for internet, so i have to live with it, but to whoever has an option, i recommened not signing up!!


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to Hughesnet
SUBMIT a ticket
for Hughesnet
WATCH videos
for Hughesnet
More Hughesnet Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for Hughesnet

BUSINESSES REPLY HERE

Claim this company BUSINESSES: CLAIM YOUR BUSINESS NAME FREE
Respond to this review BUSINESSES: REPLY TO THIS CUSTOMER NOW
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


valkrider says: (6 years ago)
 0
They robbed my bank account too .Was supposed to be a $59.95 charge which the installer said I was going to get billed for and I gave them my debit card for credit confirmation only and they wound up charging my bank accout $481.45 on Christmas eve of all days.When I called to complain I did not get my money back but was promised a $200.00 credit which the lady on the phone said It would cover the next 4 billing cycles.They said I purchased the equipment but I only wanted to rent it.Then the real surprise came, after thirty days they cut me off because I cancelled the debit card which I did but that was after the fact,They got paid.They Hughesnet tried to rebill me again for another $481.45 which thank God did not go thru and they shut me off and I have been shut off since jan 21 2013 Still fighting with them and most of them do not speak good english.The hold times are horrible !Oh get this,I did get the $200.00 credit upon which they did take another months payment out of,a month I have not even used. What crooks !They now want another $350.00 to turn my service back on,they must think I am crazy.I will never give them any kind of credit card info again they cannot be trusted and besides they have been paid 481.45 and I got one months service.I am filing a complaint with the Attorney Generals office and if anyone else wishes to add their name and complaint to it please email me at valkrider51@aol.com.



Rachel0009 says: (6 years ago)
 0
I agree 100% with you.

I used to have HughesNet satellite for ISP.

Not only does the service SUCK, but getting any help via customer service is like trying to find a pot of gold at rainbows end.

I'd rather do without than use them ever again. I wouldn't take service even if it was free. Too much hassle




login with Facebook and share your reviews

More Hughesnet reviews


More

Similar reviews


More

[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team